Wednesday, February 21, 2007

Zwaai zwaai bye bye Dubai....


...momenteel weer terug in Nederland en wat staat er in de gang? Een paard, want het is Carnaval! Nou dat heb ik geweten ook, want ik reed Nijmegen nog niet binnen of de eerste Praalwagens denderde al over de waalbrug! Een mooie tijd dus om weer terug te komen en te genieten van Nederland!

In Dubai heb ik veel goede vrienden/ vriendinnen achter gelaten van over de hele wereld (China, Japan, Korea, Iran, Australie)! Wel jammer, maar ik ben altijd welkom wat toch wel een leuk gevoel is. Nog even een exit interview gehad ( ik mag terugkomen) ,waaruit bleek dat mijn performance erg goed was. Dikke pluim dus!

Tijdens de laatste weken heel veel feestjes gehad en een leuk afscheid feestje gehad in onze eigen hotel disco The Mix! Hieronder dan echt (voorlopig) de laatste Dubai pics.


Alaaf Tjerk






0 Comments:

Post a Comment

<< Home