Thursday, February 01, 2007

.....en hob naar mijn volgende job!


Ja beste mensen, de vakantie in NL was toch wel erg goed bevallen... met als gevolg dat ik heb besloten om na 1 jaar de zandbak de rug toe te keren. Mijn 'outbound' flight vindt plaats op 18 februari, weer via Istanbul om even bij te tanken en om even bij te komen zeg maar.

Misschien dat jullie nu wat lichtjes in de stres schieten, onder het motto van ' wat gebeurt er dan met deze site' ? Wel niet getreurt, want deze zal ik soepel gaan ombeugen naar een wat meer algemene site met o.a. de DubaiBlog erop. Daarnaast komen er natuurlijk nieuwe thema's in 2007, dus blijf gewoon deze site af en toe checken (gratis en voor nix)!

Eergisteren was het hier weer eens een redelijk gekkenhuis, want het nationale UAE habibi voetbalteam wist namelijk de 18de Gulf Cup (voetbalcup Midden Oosten) te winnen. Kinder Champagne! Zo werd er veel vuurwerk de lucht in geschoten, alle lokals opgewonden en ware snelweg achtervolgingen met versierde UAE pimp cars !

Dit brengt mij even bij het verkeer hier, wat dus echt een drama is! Hier geldt namelijk het recht van de sterkste en van wie de hardste en irritantste claxon in zijn auto heeft!! Langzame weggebruikers worden zo zonder pardon van de weg getoeterd. Inhalen gebeurt via de stoep, de berm en zelfs hobbelige zandpaden als het ff kan. Met als gevolg dat ik me vaak afvraag welke Indier/ Pakistani chauffeur ooit rijles heeft gehad, want iedereen heeft spiegels op zijn wagen maar niemand kijkt er ooit in.

De komende weken ga ik solliciteren voor een baan in Nederland. Als iemand nog een tip/ idee heeft dan hoor ik dit maar al te graag!

Hier ondervinden jullie nog wat foto's van wat feessies links en rechts!

Volgende week weer een update over de laatste dagen hier....Dawazzieweeeerrr!

High Five! Tjerk




1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

goedzo zo. Zie je in Nederland Tjerk. Tot snel. Misschien kun je ergens in Amsterdam gaan werken?

groeten,

bram

10:27 am  

Post a Comment

<< Home