Tuesday, December 19, 2006

Fasten your seatbelts...


...want deze jongen heeft va-kan-tie! Tijd om de koffers te pakken en de Kerstmuts op te zetten. Ik kom dus niet per slee (hoorde dat er geen sneeuw lag) maar per jet. Heb keurig een plaatsie bij de nooduitgang, zodat ik sneller de jet uit kan.

Moet eerlijk zeggen dat de 10 maanden wel snel voorbij zijn gegaan. De tijd vliegt als je werkt... De afgelopen weken heb ik hier en daar nog wat feessies gehad, en helaas ook een farewell party van Florian. Deze expat keert na 15 maanden weer terug naar zijn Duitse bunker. Veel mensen komen en gaan hier en de staf omloop is ook vrij hoog.

Vandaag speciale dag voor de Grand Hyatt want Ome Tony Blair (met kouwe aanhang) verblijft in onze Royal Suite, vanwege zijn Middle East suiker reisje. De komplete 16de verdieping dus geboekt, veel beveiliging en zelfs enkele scherp schieters op het dak van het hotel. In totaal gaat het om 55 kamers/ suites en ben benieuwd of de credit card dit trekt bij de check out.

Via deze weg wil ik iedereen die ik helaas niet zie alvast prettige feestdagen een gezond en succesvol 200 7 toewensen!! Niet getreurt als we elkander mislopen want eind februari ben ik er weer voor een va-kan-tie!

Anyway heb erg veel zin in Nederland en rond 8 januari kikt mijn lieve juffrouw Verdonk mij weer richting Dubai...

Hieronder enkele foto's vanuit Wacky O'conner een Irish bar met Beugel Bier... Genieten dus.


Tot heel gauw!







0 Comments:

Post a Comment

<< Home